alla hjärtans dag del två



Idag har det varit en bra dag.
Jag har hunnit med;
kolla på johannas hoppning (det gick super! för henne allså, det är inte så svårt att titta på haha)
pussats med en häst (han var mycket charmerande)
kratsat en hov för första gången (jag är modig med andra ord)
överfallit Lovisa (mycket roligt)
inhandlat två rayban-fejk. (sjuuukt snyggt, puss på dem)
hälsat på mummu och ukki (mycket trevligt)
svullat bullar (efter fem bullar är man mätt jag lovar)
umgåtts med vänner (alltid lika bäst)
ätit kebab (ääääntligen fick jag min kebab!)
kollat på melodifestivalen (ingen snälla snälla tack och lov!)
fått fotmassage (kan det bli bättre?)
gett fotmassage (det kan bli bättre)

Den ända som saknades var popcorn! Men har man händerna indränkta i fotsalva så förstår man. Men imorn ska det ätas!
Dessutom har jag storslagna planer för morgondagen... jag ska plugga! Skriver en deckare, hoppas det går bra! Ska städa, det behövs nu. Mina kläder formar sig till en hög som attackerar mig. Den växer sig större och sprider sig sakta (eller inte såå sakta) över golvet..
Men efter dagen bravader så behövs det sömn så nu ska jag nog sussa och lyssna på harry potter.. som varje kväll. Det gör att jag vill gå och lägga mig. Jag älskar helt enkelt att ha den magiska berättelsen i mina öron.
Kyssar och ha en fortsatt underbar alla hjärtans dag i en timme och en minut till!


Kommentarer
Postat av: Karin

Vilket tufft foto...)

2009-02-14 - 23:10:52 http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv: tucktack ;P

2009-02-15 - 10:32:11 http://neard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0