up 'n' down

rubriken förklarar mitt humör de senaste timmarna. En stunden glad, andra stunden sitter jag och gråter. Sen lite gladare sen totaldeppig. Just nu är det deppigt. Jag måste ta tag i det. Jag får inte sitta still då.
Jag måste göra nåt nu. Men jag måste också plugga till spanskaprov imorn. Jag har tid kvar på dygnet som tur är. Jag kan ändå inte lära mig nåt nu. Helvete. Sluta må såhär. Jag vill ha bort min tjocka dimma i huvudet. Jag kan inte koncentera mig på nåt. Jag bara mår dåligt. Ångest kommer för jag blir stressad. Snart får jag sammanbrottsfall. Jag känner mig själv vid dethär laget.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Det kommer gå bra på provet stina! Och du kommer INTE få IG, det kan jag looooova!!<333



Tycker om dig lilla charmtroll, må bättre nu! <33

2009-02-19 - 21:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0