faceworm



Det gäller ju att bjuda på sig själv, eller hur?

Dessutom är min överläpp på rymmen..

Dagen har somsagt spenderat sig i kista, blev inget fynd för mig tyvärr, men johanna shoppade på! Hittade lite blandat, trevligt. Vi stod som vanligt och flummade, eller snubblade omkring kanske är bättre sagt..
Sista dagen på lovet idag? Hur känns det? Sorgligt att vi inte har sovmorgon längre, hur ska man överleva det lixom!
Men det ska bli roligt att träffa alla, nu har man ju laddat flummet under lovet så man riktigt kan släppa loss i skolan! För det är ju det skolan är till för att ha roligt, och lära sig saker. Men jag tror man lär sig mer när man har roligt!
Så ni som kanske redan har börjat, ha roligt, den dagen går inte i repris! Det gör ingen dag faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

usch,skola! Jag får ångest bara jag tänker på den, jag vill ha looooov!!



Kramar

2009-01-07 - 22:35:31
Postat av: Lovisa

Sv: Oj jag menade att jag ville vara modell någon gång. Formulerade nog meningenlite dåligt...:P

2009-01-07 - 22:39:07
Postat av: Lovisa

Sv igen: Tack för uppmuntringen haha :P Men fick just reda på att det hade blivit något missförstånd så han skulle inte opereras förrän nästa torsdag :P

2009-01-07 - 22:40:11
Postat av: Lovisa

Nu har jag läst din lååånga kommentar ^^

Fast jag kommer inte riktigt ihåg vad det stog. Men i alla fall så får jag ångest bara för alla läxor och betyg och skit :P Eller ångest kanske är att ta i, men jag länner mig stressad i alla fall :P

Haha du får också en lång kommentar ;D<3

2009-01-08 - 17:44:58
Postat av: Hilal

hahah, du är söt liten flicka du :D



jag gjorde en chokladmask häromdagen, hahaha, skrämde livet ur min kusin, hahahaha! :D

2009-01-08 - 18:06:41 http://hilals.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Haha ooh den där var smart ;P Måste nog försöka flumma lite mer i skolan! :D

2009-01-08 - 18:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0