so what



don't worry - be happy

Håller på med so, det går inte så bra. Jag skriver för mycket, som vanligt i so haha
men jag mår iallafall mycket bättre, stort plus! så skola imorn. bara fyra lektioner oxå, passar bra, man behöver lite mjukstart skulle jag tro.
Det har inträffat katastrof här hemme. Lokan är slut, buhu. Hur ska jag överleva? och bara en ynka påse micropop kvar. Snyft, nu är det synd om mig och mina kvarlevor som inte ångade upp igår och blev kondensering på rutorna.
Tips, bästa sjukmaten är helt klart popcorn. Man blir törstig och måste dricka. Dricker man mycket blir man frisk, det kanske beror lite på vad man dricker oxå. Drycker med hög alkoholhalt kanske inte är det bästa, i för stor mängd. Jag har inte testat men jag har mina aningar.
Nej, loka for life, yesyes!

Kommentarer
Postat av: Louise

popcornstina ;)

2009-01-27 - 20:40:57 http://labann.blogg.se/
Postat av: Denise

Vad heter det typsnittet du har på din text som du skriver med?

Ha en bra kväll

/Denise

2009-01-27 - 21:54:10 http://fotobydenise.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Haha du klarade dig i alla fall stina! ^^

och du är inte den enda som skriver för mycket, det ska du veta :P Hatar när det finns en maxgräns för antal sidor...

2009-01-28 - 21:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0