tolv

Guuud vad skönt, äntligen har jag fått sova ut!
Igårkväll vid tolv så la jag mig och lyssnade på Harry Potter. The prisoner from Azkaban. Jättebra, som vanligt. Jag lyssnade i ca fyrtio minuter. Jag vet dock inte hur mycket jag hörde för jag har en stark känsla av att jag sov därimellan, ganska mycket. Så jag vaknade/tittade på klockan och tänkte att nu när jag var så trött. Med bra känsla i magen, inga problem hade jag. Så jag somnade ganska snabbt..
..och vaknade, totalt utvilad klockan tolv idag. Är lite förvånad, brukar inte sova så länge, brukar sova till ca tio och sen ligga och dra mig. Men gud vad skönt att få sova ut. Det var ett tag sen vill jag lova!

Nu ska jag hoppa in i duschen, äta nåt smarrigt (det heter även min spotify-spellista för dig som vill veta)(och vickan trodde att important betydde smarrigt). Sen är det pluggilugg. Inte så mycket, svenskabok och so-text. Mycket trevligt!
Ska nog fota oxå, hihi.
JUSTE! bajs.. jag som skulle jobbat åt mamma igår när jag kollade på tv. Skriva massa lappar på dymo-maskin. Får ta det nån annan dag. Jag har mycket jobb nu. Eller iallafall två, men det är mycket.

  1. Skriva ut ca 100 nummerkominationer som ska sättas upp i trapphus. Det kommer ta några timmar sammanlagt.
  2. Kopiera maaassa diabilder åt pappa in i hans dator.
Kommer tjäna peeengar! Galet najs det kommer blir! Jag sparar till objektiv, och då behövs det pengar. Köpte ju en iPoddis häromdagen oxå. Den är l-o-v-l-y

Nej, duschen skriker på mig!



Bild från i somras där jag var gladgladglad

Kommentarer
Postat av: rita

vilken fin blogg du har!

man blir så himla glad av den där bilden du har från i somras, så sött leende ;) ♥

ha en fortsatt trevlig helg!

kram Rita ♥

2009-01-24 - 13:09:31 http://ritas.blogg.se/
Postat av: Lilian

Åh vad skönt , jag har också sovit ut.Känns så skönt att vakna upp på morgonen och känns sig så utvilad utan en hund som slickar en i ansiktet :P



Kika gärna förbi min blogg :)

2009-01-24 - 14:11:06 http://liliang.blogg.se/
Postat av: cecilia

super fin blogg!

komentera och kika gärna i hos mig!

kramr

2009-01-24 - 14:22:15 http://ciizs.blogg.se/
Postat av: melanie

snygg blogg:D

2009-01-24 - 14:45:06 http://melaniejanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0