vår, kom till mig


Allt från gina utom chinosen som är från hm.

Jag älskar att sitta och kolla på kläder, även om jag aldrig köper men ändåå..!
Kolla bara på dendär slappa kavajen.. Hur kär är jag i den just nu? Väääldigt kär, den är så gaalet snygg.. Och med en vit halsduk till.. Ischbischfidelish! Jag vill ha, jag vill ha vår nu!
Nu ska jag nog ta och sukta vidare innan jag börjar med so, mår lite bättre idag. Men ska nog ta det lite lugnt iallafall..
kyssar, och jag har helt glömt bort att säga att min kusse är byxmyndig nu. Så massa congratz till henne nu! Även om det var för två dagar sen.. heh

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Dumma unge nu har du gjort så jag längtar efter våren! Fast det kanske är något bra...:P



Schnyggaste kläderna Schtiina! :D



Kramar och vänligheter <3

2009-01-25 - 12:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0